סדנאות וימי עיון

Co_Motion_Look&Feel-04.png

מבנה ומתודולוגיה

מותאם - התוכן והמתודולוגיות מותאמות להרכב ואופי הקבוצות – מסגרת, תחומי עיסוק, רמה ניהולית וכו

מודולרי - הסדנאות בנויות מצירוף מודולרי של יחידות שניתן להעביר ברצף או במספר מפגשים

הלכה ומעשה - כל אחת מהיחידות כוללת דיונים קבוצתיים, התנסות באמצעות סימולציות ו-case studies וניתוח מקרים. משולבים בהן תוכן תיאורטי הכולל מודלים מעולם הניהול והתקשורת ו- best practices.

Co_Motion_Look&Feel-06.png

קהלי יעד

 מנהלים בדרגי הניהול הבכיר (הנהלות חברה) ובדרגי הבינים

מנהלי משאבי אנוש

מנהלי ומובילי תחומים

מנהלי תקשורת פנים ארגונית

סטודנטים בתחומי הניהול, התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש ותקשורת

 

Comotion_Website_Content-17.png

מטרות

חשיפה לתפקידה המרכזי והמשמעותי של התקשורת הפנים ארגונית ככלי ניהולי - מנהיגותי

הטמעה של תפיסת תפקיד המנהל כמתקשר כחלק מהניהול השוטף ותפקידו בתקשור יוזמות ומהלכים ארגוניים

הקניית כלים ומיומנויות בתקשורת פנים ארגונית

 


מודולות ותכנים

Comotion_Website_Content-18.png

ניהול תקשורת בתהליכי שינוי

גישות וכלים בתכנון וניהול תקשורת פנים בתהליכי שינוי

מה בין תקשורת להצלחת השינוי? כיצד רותמים ומחברים? האם יש הבדל בין תקשור 'שינוי טוב' לתקשור 'שינוי רע'? למה זה קשה? איך עושים את זה?

פרק הזמן הנדרש – כשלוש וחצי שעות

Comotion_Website_Content-14-24.png

על ניהול, הנהגה ותקשורת

סגנונות וכלים בתקשורת פנים ככלי מרכזי להנהגה, ניהול, הנעת עובדים וביסוס המחוברות  (engagement)

מנהיגות ותקשורת, מה הקשר? איך מחברים לחזון ולדרך? כיצד בונים אמון? מה בין שמיעה, הקשבה וביצוע? למה זה התפקיד שלי? איך עושים את זה?

פרק הזמן הנדרש – כארבע וחצי שעות

Comotion_Website_Content-16.png

זירת התקשורת

המגמות החדשות בעולם והשפעתן  על דפוסי צריכת התקשורת בתוך ארגונים, הגורמים המעצבים את החוויה התקשורתית של העובד בארגון ואת תפיסתו את הסיפור הארגוני

מהם מעגלי ההשפעה התקשורתיים הפועלים בתוך הארגון ומחוצה לו? מיהם ה'שחקנים' בזירת התקשורת? פייסבוק, טוויטר אינסטגרם- איך זה קשור אלינו?

פרק הזמן הנדרש – כשעתיים

 

Co_Motion_PPT_Template-02.png

 כלים ומיומנויות מעשיות בתקשורת פנים ארגונית

ארגז הכלים הבסיסי בתקשורת פנים ארגונית ליישום כחלק משגרות הניהול

איך מספרים סיפור? מה בין מידע למסרים? איך בונים מסר? כיצד מגדירים קהלי יעד? כיצד בוחרים נכון בכלים וערוצים? איך בונים תכנית תקשורת וכיצד מיישמים אותה?

פרק הזמן הנדרש – כשש שעות

 
icon_tikshoret-10.png

ניהול תקשורת פנים ארגונית במצבי משבר

תפיסת העובדים כקהל יעד מרכזי בניהול משברים, עקרונות וכללים בתקשורת פנים ארגונית במצבי משבר

מה בין שינוי למשבר? מה בין עובדים, לקוחות ובעלי ענין אחרים? איך שומרים את העובדים אתנו? מה בין שקיפות לשיתוף? איך עושים את זה?

פרק הזמן הנדרש – כשלוש וחצי שעות